Vilkår & Betingelser

Alle priser er i danske kroner (DKK). Du kan betale med visa, MasterCard, American Express og Discover i webshoppen. Hvis du skriver en direkte besked på instagram (@nordic.silver) eller på mail (nordicsilverbyich@gmail.com), kan du betale med MobilePay eller via bankoverførsel til Nordic Silvers erhvervskonto.

Da alle smykker er made-to-order, skal du regne med 2-4 uger til at lave smykket og 1-4 dage til fragt.

Der tages forbehold for, at materialer kan være udsolgt, og at det derfor tager længere tid at levere smykket. Dette vil jeg selvfølgelig informere dig om.

Levering & Returnering

Fragt er gratis. Du kan også afhente smykket på Frederiksberg efter aftale.

Du har 14 dages returret, som gælder fra den dag, du modtager varen. Inden for denne frist, skal du meddele mig på mail, at du fortryder dit køb. Herefter har du yderligere 14 dage til at returnere selve varen.

Du skal selv betale returforsendelsen. Sørg for at få en kvittering fra postvæsenet. Forinden vil jeg oplyse dig, hvortil varen skal sendes.

Varen må være prøvet, men ikke taget i brug, og den skal returneres i den originale emballage.

Jeg har 14 dages frist til at betale dig tilbage, efter jeg har modtaget varen.

Reparation & Reklamation

Smykkerne er generelt meget robuste, så vi vil ikke tro, de går i stykker. Jeg har i hvert fald aldrig selv oplevet det. Hvis låsen går i stykker eller lignende, så skal du bare skrive en mail til Nordic Silver (nordicsilverbyich@gmail.com), og så vil jeg reparere smykket. Prisen kommer an på, hvad der er gået i stykker, men det skal som udgangspunkt ikke koste dig særlig meget. Nordic Silver går op i at reparere i stedet for at købe nyt, da det både gavner os selv og klimaet.

Børnenes smykker er udstyret med to “svage led”, så barnet ikke risikerer at komme til skade, hvis det skulle hænge fast i noget. Disse to led kan du få skiftet gratis, hvis de skulle være gået i stykker. Fragten er dog på egen regning.

Du har reklamationsret på dine smykker i 24 mdr. Reklamationsretten dækker fejl, som var til stede, da du købte produktet. Hvis din reklamation er berettiget, dækker Nordic Silver fragtomkostninger, og du får repareret varen eller byttet den til en ny, tilsvarende vare.